2015. március 3., kedd

Szégyen!!!

Szóval, nagyjából... Inkább nem is számolom, mióta nem került fel ide új bejegyzés, magam is legszívesebben a paplanom alá süllyednék szégyenemben. De van mentségem! Úgy döntöttem, hogy ez a történet lesz az, amit végre rendesen meg szeretnék írni, nem csak mindig kitalálni valamit, amikor új részt kellene összeszerencsétlenkednem. Szóval van már egy pár füzetnyi friss ötletem, és büszkén jelenthetem, nemsokára kész vagyok az egész sztorival. (Fene se gondolta, hogy ez ilyen kemény meló lesz)
Amint kész vagyok az első fejezettel, nem kizárt, hogy egy másik blogon fogom közölni őket, de ezen még nem igazán gondolkoztam.
Szóval a fentiek az elsődleges okai ennek a bejegyzésnek, a másodlagos egy szuper nyereményjáték, amit megosztok itt, illetve tanácsolom, hogy ti is nézzétek meg!
http://www.vegzetereklyei.net/2015/02/jubileumi-nyeremenyjatek-konyves.html
Illetve aki a szupertájékozott és tehetséges Deszy másik blogját ismeri:
http://www.deszy-konyv.hu/2015/02/jubileumi-nyeremenyjatek.html

Köszönöm a türelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése